April 10, 2013

Cerita Hantu -.-

Hai RK! Long time no see :')

Yesssss, this time I wanna share you 'cerita hantu'. kihkihkih -.- Oke tak lawak but it's scary. Well for the first time aku mana pernah kena pape sebelum ni. Actually it's not happen to me but to my housemates. One day in our examination week, everybody gonna busy in their study till late night. Same goes to me. Tak boleh tidur (1.pagi dah tidur banyak, 2. penyakit kesukaran tidur, 3.takut nak tidur sebab study pon tak banyak lagi). Hmm, it's tiring. But sabar je lah kan :) Oke, mana ceritanya tak cerita lagi? Mukadimah je panjang. Heee.

Actually, it's kind of 'bau'. Aku ada terhidu bau yang busuk dan hanyir macam tu around 4 a.m dalam bilik. Hmmm, then aku pergi tegur. Aku tanya laa housemate aku tu. Bau apa ni, busuknya. Lepas tu dia pon nak cakap tak nak cakap. Dia pon dah agak something. Lepas tu biar je laa. Aku pon dengan takde syak pape terus buat tak tau, sambung balik study. Sebab before ni housemate aku memang pernah kena dalam rumah ni. Masing-masing senyap mulanya. Dah buka cerita, semua terbongkar. Ohh seram! Aku dah stay dalam rumah ni dah 3 semester dah. Tak laa pernah kena pape pon. Tapi nasib baik diorang ni berilmu jugak. Well pernah ada banyak pengalaman. Good, well done :) So yang orang macam aku ni tak biasa kena gelabah. Hahaha :D Hmmm, what the heck of this 'bau' kan? Bodoh pergi tegur. Haaa! Kan dah sedebik housemate aku kena tindih malam tu. Aku tanya kenapa benda tu tak kacau aku. Housemate aku cakap, biasa dia akan tindih orang yang dah biasa kena. So hmmmmmmm -.-

No comments:

Post a Comment