January 16, 2013

RALAT

Assalamualaikum pemula bicara ;)
HAPPY 20th BIRTHDAY!


I'm really sorry. I'm broke your present :(
Sangat ralat. In evening around 1 o'clock on 16th of January, it was happened? Ohhh My! It's my last sellotape to complete *balut* your present. But then? My hands was lost in control. Tetiba saja jatuh terlepas dari pegangan tangan secara perlahan. Seriously it was falling down slowly. Slow motion from my chair to the floor. Then, goncang-goncang. Hmmm :'( Alahai. Speechless. Shock. Ralat dan sangat ralat. Actually I bought this before we went to Pantai Merdeka at somewhere out from Perlis. Apa hadiah tu aku bantai saja pilihnya. It's just simple but it meant to me. Beriya sangat nak ambil yang ini sebab teringat benar dia minat Hello Kitty. Sekali dengan nama lagi kita tulis tau. Itu yang rasa terkilan datang. Hmmm. Tiada rezeki :( Oke lah. Nanti kita hadiah kan awak yang lain oke :) Tak nak cakap banyak. So I hope we can have everlasting friendship till the end. I love you 
*dedicated to her*

#17th of January 2013.


No comments:

Post a Comment